4 ian. 2010

Amsterdam


Jurnalul capitanului.

Prima zi de hoinareala cu nasii.
trezit de dimineata; facut sandwich-uri. altii. nu eu. la ora 10 imbarcat la masini si plecat. destinatie - Amsterdam. sau Venetia Nordului cum ii mai spun unii.
vazut nimic pe drum ca am dormit.
acolo - plimbare cu barca pe canale vazut barci vechi, cladiri frumoase; putin prin oras ca erau -9 grade si unii erau imbracati inadecvat. eu nu.
vizitat muzeul figurilor de ceara.
s-a facut seara si tati imi promisese din tara ceva actiune: Red Light District.
Ladies... here I come! si cand am ajuns acolo m-a cuprins o toropeala... Mi-a spus nashu a doua zi ca a vazut niste mamaici in vitrine... urate si obosite... bine ca am adormit.
stiu ca vreti poze cu "doamnele"... dar n-avem. nu am riscat sa luam niste genti in cap. nu e voie sa faci poze.

pt. mai multe poze: click pe Amsterdam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu